Pražská sídliště 9b, 669 02 Znojmo
IČ: 29354757, DIČ: CZ29354757
————————————————–
PROVOZOVATEL SLUŽBY:
AgroZETA servis s.r.o.
Za Zámečkem 744/9, 158 00 Praha 5
E-mail: | info@gps-monitoring.cz |
---|---|
Telefon: | +420 774 264 933 |
popis nastavení aplikace
Každý uživatel má možnost vybrat si vlastní nastavení:
Pokud si chcete ušetřit práci s každodenním vytvářením a kontrolou reportů, můžete si nastavit jejich automatické zasílání na vybranou emailovou adresu každé ráno.
V Nastavení SeeMe / Reporty klikněte na Vytvořit NEW v levém horním rohu obrazovky. Potom zadejte:
typ reportu (denní, týdenní atd. – výběr obsahuje stejné možnosti jako v modulu reportů),
interval – zohledňuje období, za které je report vytvářen. Jsou tři možnosti:
denní za předcházející den,
týdenní za předcházející týden,
Den odeslání – výběr je závislý na předcházející volbě intervalu:
Každý den, pokud je na intervalu report den.
Jakýkoliv den v týdnu od pondělí do pátku, pokud je na intervalu report týden.
Jakýkoliv den v měsíci, pokud je na intervalu report měsíc.
Formát reportu:
CSV
HTML
Po vytvoření nového automatického reportu vám od SeeMe přijde první report. Zároveň se zobrazí datum odesílání následujícího automatického reportu.
Můžete si zvolit, které hodnoty chcete zobrazit v denním reportu, periodickém reportu a v reportu nadstavby vozidla.
Po výběru vozidla ze seznamu vozidel můžete zadávat a měnit následující údaje o tomto vozidle:
Název – například „Opel ASTRA“
EČV vozidla – například „BA 361 UN“
Barva – můžete si definovat barvu vozidla na mapě
Poznámka
Průměrná spotřeba paliva – podle TP ( l/100km)
Externí ID – v případě integrace s jinou platformou
Číslo SIM – mobilní číslo SIM karty v GPS zařízení
Sériové číslo – GPS zařízení ve vozidle
Číslo karty na tankování – potřeba zadat při importech palivových karet
Náklady na kilometr v EUR
Přednastavený typ jízd – jak je vozidlo využíváno jen na služební jízdy, vyplněním tohoto políčka budou všechny jízdy v knize zapsané jako služební
Začátek počítání hodin pracovního provozu
Toto nastavení slouží pro vytvoření a editování nových uživatelů a řidičů a přiřazení oprávnění.
Novou osobu přidáte kliknutím na Nová osoba v levé horní části obrazovky, na pravé straně se otevře nová tabulka na vyplnění údajů.
Po vyplnění těchto údajů klikněte na Uložit.
Zařazení, resp. role uživatele
Pro jednodušší nastavení oprávnění a omezení působnosti uživatelů jsme vytvořili zařazení, tzv. role. Jsou to vlastně skupiny uživatelů stejných oprávnění a omezení. Nemusíte každému novému uživateli přidělovat nová oprávnění. Stačí, když mu přidělíte vytvořenou roli. Např. role administrátor má automaticky povolení na všechny editace apod
Klikněte na Vytvořit NEW.
Pojmenujte nové zařízení.
Vyberte si zařízení, které chcete kopírovat, a následně ho můžete editovat.
Postupně vyplňte Oprávnění k modulům, Oprávnění k nastavení a Oprávnění k reportům.
Uložte.
Nastavte Pracovní dobu, Uživatelské rozhraní, Knihu jízd, Rezervace.
V SeeMe je možno specifikovat pracovní dobu podle data a času. Například pracovní doba celé organizace může být nastavená na pondělí až pátek od 9:00 hod. do 17:00 hod.
Poté je možné:
vytvořit report podle pracovní doby,
zadávat automatické zápisy do Knihy jízd (podrobnosti jsou zde uvedené).
Specifikujte styl, časové pásmo a jazyk použitelný pro celou organizaci. Toto nastavení bude platit pro všechny nové uživatele.
Tato funkce umožňuje do určeného data uzamknout Knihy jízd všech vozidel. Tato možnost je užitečná, pokud existuje podezření, že by někdo mohl úmyslně i neúmyslně změnit informace v Knize jízd poté, co byla oficiálně odevzdána nadřízeným nebo úřadům. Např. pokud je datum nastaveno na 1.7.2014, nebude moci uživatel upravovat nebo měnit záznamy v Knize jízd až do tohoto data.
Aktivováním tohoto nastavení (označením políčka Rozeznat a přidat jízdy podle pracovní doby) umožňuje vytvořit jednoduché pravidlo, které označí všechny jízdy v průběhu pracovní doby jako služební jízdy a ty mimo pracovní dobu jako soukromé. Je důležité určit, jak označit jízdy, které začnou mimo pracovní dobu, ale skončí v pracovní době a opačně. V takových případech musí rozhodnout uživatel.
Nastavte parametry rezervace pro celou společnost.
Typy vozidel – business car, office car, Škoda Fabia, VW Golf …
Regiony vozidel – Bratislava, Košice,západní Slovensko …
Typy jízd – služební, soukromá, servisní …
Typy nákladů – palivo, umyvárna, náhradní náplně …
Typy platby nákladů – hotovost, platební karta …
Předdefinované komentáře k úlohám – rychlá volba zpráv ze SeeMe Mobile Úlohy do aplikace
GARMIN předpřipravené zprávy – rychlá volba zpráv z Garmin navigace do aplikace
Zručnosti – zručnosti řidiče – VP skupiny A, B, C, oprávnění na jeřáb …
Oddělení – obchodní, marketing, sklad, finanční oddělení …
Pravidlo událostí se nastavuje v Nastavení SeeMe / Události. Seznam událostí vlevo zobrazuje všechna pravidla událostí, která byla vytvořena v dané organizaci. Pokud je opis v šedé barvě a políčko vedle něho nebylo označené, je pravidlo události momentálně neaktivní. Události v černé barvě a s označenými políčky jsou aktivní a v současnosti platné.
Všechny události musí mít jednoduchý popis. Např. Pohyb bez zapnutého zapalovaní je dobrým popisem událostí.Název pravidla
Uživatel musí vybrat nejdůležitější pravidlo události – parametr nebo soubor parametrů, které chce v SeeMe sledovat. K dispozici jsou následné možnosti a dodatkové parametry:
3. Omezení – určit vozidla
Uživatel může specifikovat, na které vozidla se má určité pravidlo události vztahovat. K dispozici jsou následující možnosti:
Uživatel může specifikovat, která vozidla jsou pokryta určitými pravidly události na základě polohy vozidla. K dispozici jsou následovné možnosti:
5. Čas
Uživatel může definovat čas, kdy má pravidlo události platit. K dispozici jsou následující možnosti:
Když nastane událost, aplikací SeeMe je automaticky přidaná do seznamu v modulu Události. Současně je možno uskutečnit několik různých akcí. K dispozici jsou následující možnosti:
Zaslání alarmu Emailem:V momentě, kdy nastane událost, bude určeným uživatelům zaslán email. Může být zaslán na více adres najednou; každá adresa musí být oddělená čárkou.
Zaslání alarmu SMS: V momentě, kdy nastane událost, bude na předem určená telefonní čísla zaslána SMS o události. SMS může být zaslána na více čísel naráz, každé číslo musí být oddělené čárkou. Pozor, telefonní čísla adresátů musí na začátku obsahovat úplný volací kód země (např. pro Českou republiku +420 xxxxxx).
Na import zákazníků budete potřebovat soubor CSV. Importovat můžete neomezený počet sloupců s údaji. Platí tu však tři důležitá pravidla:
Vzor tabulky:
Vyberte soubor vyhledáním jeho uložení v PC.
Klikněte na tlačítko Import. Po úspěšném importu uvidíte v tabulce čtyři sloupce (název sloupce, typ sloupce, profil zákazníka a vzorová data).
Teď musíte editovat tyto sloupce:
Po vytvoření formuláře si zvolíte jeho formát a složení:
Příklady:
Pražská sídliště 9b, 669 02 Znojmo
IČ: 29354757, DIČ: CZ29354757
————————————————–
PROVOZOVATEL SLUŽBY:
AgroZETA servis s.r.o.
Za Zámečkem 744/9, 158 00 Praha 5
E-mail: | info@gps-monitoring.cz |
---|---|
Telefon: | +420 774 264 933 |
Společnost AgroZETA servis s.r.o. rozšířila svoji působnost od 1.1.2014 i o služby spojené se satelitním monitoringem. Přinášíme Vám flexibilně se rozvíjející systém, spolehlivý a bezpečný GPS Monitoring.